Update #2

Wesołego Alleluja!!!

Z okazji świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim wszystkiego najlepszego.

Przejdźmy do sedna

W związku z świętami mam teraz chwilę czasu na prace nad projektem. Ostatnimi czasy mam go jakoś coraz mniej. Chyba będę musiał przyłożyć się do układania planu dnia z naciskiem na czas wolny na możliwość popracowania nad projektem.

Wiem, że ostatnio się bardzo zapuściłem jeżeli chodzi o wpisy na blogu, które miały być regularnie (ostatni wpis z dnia 26.03.2017) więc przydało by się zacząć dotrzymywać tego co miało się robić czyli regularne wpisy na blogu o postępach prac nad projektem, który pewnie przez to moje nieregularne dodawanie wpisów na blogu jest zdyskwalifikowany w konkursie. Ale nie mam zamiaru się tym przejmować tylko dalej dodawać wpisy oraz aktualizacje postępu prac nad grą.

Update

Cały czas poświęcam na rozwijanie GUI. Bez tego sama gra nie będzie miała sensu. Od oststniego wpisu nie udało mi się zrobić aż tak dużo ale zrobiłem trochę refactoringu kodu żeby był trochę czytelniejszy oraz dokończyłem to co miałem zaczęte. Na chwilę obecną jestem na etapie tworzenia elementu GUI z listą elementów. W tej chwili już na github jest wrzucony commit gdzie wyświetla się tło elelemtnu. Niby tak prosta rzecz a kilka godzin mi zajęło rozwiązanie problemów z tworzeniem dynamicznej tekstury tla.

W najbliższym czasie czeka mnie stworzenie systemu dodawania równego typu elementów do listy elementów oraz wyświetlanie ich. Zastanawiam się jeszcze czy nie będę musiał rozwiązać problemu z przewijanie mam tej listy jeżeli będzie dużo elementów a sam panel listy będzie zbyt mały.

Ale jak to mówią. Wszystko wyjdzie w praniu.

Reklamy
Update #2

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s